Кременчуцька газета
Джерело погодних даних: місяць погода Кременчук
Неділя, 11 Жовтня 2026

Ви є тут

З 1 січня підросла мінімалка та соцдопомога сім'ям з прийомними дітьми

2 січня 2020 09:15
Перегляди: ...

Прожитковий мінімум залишиться таким самим, як і в грудні 2019 року .

З 1 січня мінімальна заробітна плана зросла на 550 гривень та становить 4723 грн. 

Це регламентує закон про Держбюджет України на 2020 рік, ише Hromadske

Прожитковий мінімум залишиться таким самим, як і в грудні 2019 року — 2102 гривні на місяць. Упродовж 2020 року його планують двічі підвищувати — у липні та грудні. Однак скільки він становитиме після підвищення, поки невідомо.

Також з 1 січня до 28,31 грн збільшується мінімальний розмір оплати праці за 1 годину. Раніше цей показник становив 25,13 грн.

Нова мінімальна зарплата та прожитковий мінімум автоматично підвищать податки для фізичних осіб-підприємців (ФОПів), які мають спрощену систему оподаткування.

ФОПи першої групи щомісяця повинні будуть платити 1039,06 грн ЄСВ та 210,2 грн єдиного податку (разом 1249,26 грн); ФОПи другої групи — 1039,06 грн ЄСВ та 944,6 грн єдиного податку (разом 1983,66 грн на місяць); ФОПи третьої групиплатитимуть ЄСВ (ті ж самі 1039,06 грн на місяць), розмір єдиного податку залежатиме від доходу (3% доходу, якщо ФОП є платником ПДВ, та 5% — якщо ні).

Також з 1 січня підвищуються виплати на сімейні форми виховання. 

"З 1 січня 2020 року підвищено розміри державної соціальної допомоги із 2 до 2,5 прожиткових мінімумів для дітей відповідного віку, а для дітей з інвалідністю – з 2 до 3,5 прожиткових мінімумів для дітей відповідного віку з метою підтримки дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються в патронатних, прийомних сім’ях, у дитячих будинках сімейного типу", - повідомила  міністр соцполітики Юлія Соколовська

За її словами, збільшується розмір грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам: із 70 % прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку за кожну дитину-вихованця та кожну прийомну дитину до 100% прожиткового мінімуму для працездатних осіб за кожну дитину-вихованця та кожну прийомну дитину. 

Соколовська додала, що відтепер виплати йтимуть до місцевих бюджетів напряму з бюджетної програми Мінсоцполітики, а не з держбюджету, як це було раніше. 

 

За матеріалами Української правди


"Кременчуцька газета" в соціальних мережах!
Будьте нашими підписниками... і одними з перших дізнавайтесь, що відбувається в Кременчуці та на Полтавщині, а також про резонансні події в Україні.
Не втрачайте шанс читати «гарячі» і цікаві новини першими!
Підписуйтесь на нас:  
Facebook: https://www.facebook.com/Kremenchukgazeta
Instagram: https://www.instagram.com/kg.ua/
Telegram: https://t.me/kgua_news
Threads: https://www.threads.net/@kg.ua
YouTube: https://www.youtube.com/channel/@Кременчуцькагазета
TikTok: https://www.tiktok.com/@krem.gazeta


Читайте Кременчуцьку газету в Google News - натисніть Підписатися
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Інші новини

Афиша Кременчуга
Ви сповіщаєте про хибодрук в наступному тексті:
Щоб надіслати повідомлення натисніть кнопку "Сповістити про хибодрук". Також можна додати коментар.

Ми в Telegram

Підписатися