Кременчуцька газета
Джерело погодних даних: місяць погода Кременчук
Субота, 10 Жовтня 2026

Ви є тут

14 червня – кінцевий строк подання заяви на спрощену систему оподаткування

12 червня 2019 14:15
Перегляди: ...

Способи подачі заяви.

Кременчуцьке управління головного управління державної фіскальної служби нагадує, що для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву за вибором платника податків, в один з таких способів:

1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

4) державному реєстратору як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи — підприємця, електронну копію якої державний реєстратор передасть до контролюючого органу.

Граничний термін для подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з третього кварталу 2019 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік, а також заяви про перехід на іншу групу платника єдиного податку — 14 червня 2019 року.

Також в управлінні зауважують: єдиний соціальний внесок, сплачений за старими реквізитами, вважається несвоєчасно сплаченим.

Так, з 2 травня 2019 року вступили у дію нові небюджетні рахунки, відкриті на ім’я територіальних органів Державної фіскальної служби України, для сплати коштів єдиного внеску та фінансових санкцій у зв’язку з проведенням реорганізації територіальних органів ДФС.

Звертаємо увагу, що станом на 02.05.2019 «старі» рахунки, відкриті на балансі головних управлінь Державної казначейської служби України заблоковані та надалі будуть закриті.

З метою попередження помилкової сплати коштів єдиного внеску на неналежні рахунки звертаємо особливу увагу на те, що сплата коштів єдиного внеску має відбуватись виключно на рахунки, які відкриті територіальним органам ДФС відповідно до адміністративно-територіальних одиниць, на яких зареєстровані платники податків. Інакше такі суми будуть вважатися несплаченими з подальшим нарахуванням штрафної санкції та пені.

 

 

За матеріалами Кременчуцького управління

ГУ ДФС у Полтавській області


"Кременчуцька газета" в соціальних мережах!
Будьте нашими підписниками... і одними з перших дізнавайтесь, що відбувається в Кременчуці та на Полтавщині, а також про резонансні події в Україні.
Не втрачайте шанс читати «гарячі» і цікаві новини першими!
Підписуйтесь на нас:  
Facebook: https://www.facebook.com/Kremenchukgazeta
Instagram: https://www.instagram.com/kg.ua/
Telegram: https://t.me/kgua_news
Threads: https://www.threads.net/@kg.ua
YouTube: https://www.youtube.com/channel/@Кременчуцькагазета
TikTok: https://www.tiktok.com/@krem.gazeta


Читайте Кременчуцьку газету в Google News - натисніть Підписатися
Если Вы нашли ошибку в тексте, выделите слово, нажмите CTRL+Enter и отправьте сообщение в редакцию

Інші новини

Афиша Кременчуга
Ви сповіщаєте про хибодрук в наступному тексті:
Щоб надіслати повідомлення натисніть кнопку "Сповістити про хибодрук". Також можна додати коментар.

Ми в Telegram

Підписатися