
На офіційному вебпорталі Кременчуцької міської ради та виконкому було розміщено 8 електронних петицій, 5 із яких набрали необхідну кількість голосів для подальшого розгляду.
Протягом 2024 року кременчужани користувалися можливістю звертатися до міської ради за допомогою сучасних каналів комунікації. На «телефон довіри» для вирішення своїх питань звернулося 27 мешканців, а 155 громадян направили свої звернення електронною поштою на адресу виконавчого комітету.
Про це йдеться у проєкті рішення виконкому про підсумки роботи по розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області за 2024 рік.
На офіційному вебпорталі Кременчуцької міської ради та виконкому було розміщено 8 електронних петицій, 5 із яких набрали необхідну кількість голосів для подальшого розгляду. Зокрема, містяни підтримали такі ініціативи:
- запуск комунального транспорту за новими маршрутами;
- забезпечення функціонування КМП «Лікарня Придніпровська» як самостійної юридичної особи;
- запровадження хвилини мовчання в закладах різної форми власності для вшанування пам’яті загиблих у російсько-українській війні;
- скасування закупівель, які автори петиції вважають недоречними.
Це свідчить про зростання активності громади у використанні цифрових інструментів для взаємодії з міською владою та вирішення важливих питань життя міста.
Світлана Павленко
Фото ілюстративне