
Кожен власник бізнесу, який вкладає кошти в рекламні кампанії, очікує від них швидкої віддачі. Тому вибір способу зовнішнього просування, його дизайн та подача мають більше значення, ніж може здаватися, на перший погляд. Серед актуальних конструкцій залишаються об’ємні літери з підсвіткою, білборди, вивіски, сітілайти, банери. Всі ці види реклами по-своєму ефективні. Проте можна скористатися загальними правилами для підвищення результативності зовнішнього просування.
Правильний вибір локації
Фахівці стверджують, що правильний вибір локації для встановлення конструкції — це 70% успішності рекламної кампанії. Навіть яскраві креативні плакати загубляться, якщо будуть змонтовані не там, де потрібно. Найкраще охоплення реклама має у місцях з високим трафіком. Центри міст, магістралі, зупинки, ТРЦ, вокзали, аеропорти — тут найбільший потік людей. Біля світлофорів та пішохідних зон також вигідно встановлювати плакати, адже перехожі мають достатньо часу, щоб ознайомитися з пропозицією.
На ефективність реклами впливає і врахування цільової аудиторії. Якщо кампанія спрямована на просування юридичних послуг, кращим місцем для встановлення плакатів стануть центральні вулиці міста, бізнес-центри, квартали, де знаходяться банки та інші фінансові компанії. В спальних районах найкраще розміщувати пропозиції для сімей, рекламу товарів для дому, побутових послуг тощо. На успіх кампанії впливає і час, який витрачає людина на перегляд плакату.
Чим довше споживач контактує з пропозицією, тим більше шансів на те, що він скористається нею. При виборі локації слід зважати на відсутність перешкод для огляду. Високі дерева, будівельні крани, інші споруди можуть закривати щити. Також важливо звертати увагу на правильний кут нахилу, завдяки якому перехожі можуть краще роздивитися пропозицію. Щоб покращити видимість білборда в темну пору, варто використовувати підсвічування.
Візуальні характеристики — запорука успіху
Не важливо, які послуги пропонує компанія. Головне для кожного бізнесу — зачепити увагу користувача за перші кілька секунд перегляду реклами. Для зовнішнього просування важлива картинка та влучний текстовий контент. Як нагадують фахівці, люди витрачають 7-10 секунд на вивчення рекламної пропозиції. Тому не варто писати максимум інформації про послуги чи унікальні пропозиції.
Найкращим рішенням стане короткий слоган та контакти: телефон, пошта, сайт, QR-код, за яким можна перейти на головну сторінку чи соціальні мережі. Варто залишати заклик до дії, наприклад, «підпишіться на сторінку», «завітайте на розпродаж», «скористайтеся тестовим режимом» тощо. На ефективність реклами впливає і візуальна привабливість. Великий зручний для розуміння шрифт, контрастні кольори, які вдало поєднуються між собою, цікаві картинки, використання елементів гумору — все це відіграє роль у залученні клієнтів.
Сучасні технології для створення успішної кампанії
Сучасні технології стали невід’ємною частиною життя кожної людини. Навіть у створенні, здавалося б класичної зовнішньої реклами, неможливо відмовитися від їхнього застосування. Мова йде про інтерактивні елементи як геотаргетинг. Це технологія, яка збирає дані про кількість людей, їхнє пересування, вік аудиторії, і на основі інформації підбирає контент для перегляду.
Великий успіх мають кампанії, які використовують сучасні LED-екрани. Рухомі картинки краще привертають увагу перехожих. У великих містах рекламні ролики змінюються залежно від ситуації (погодних умов, заторів на дорогах) та просувають товари, які будуть потрібні споживачам тут і зараз. Доволі ефективне використання доповненої реальності, коли за допомогою наведеної камери смартфона можна «оживити» окремі статичні елементи на друкованому форматі.
Зовнішня реклама залишається важливим інструментом просування чи не кожного бізнесу. Щоб зробити її максимально ефективною, потрібно підійти до втілення кампанії комплексно. Слід зважати на локацію встановлення плакатів, дизайн, слоган, шрифт, використання сучасних технологій. Час від часу варто проводити аналітику, щоб дізнатися про кількість нових клієнтів, які змогла залучити реклама.