Пряма мова.
Вчора, після прийому громадян, журналісти поспілкувалися з віцемеркою Ольгою Усановою. Одне із питань стосувалося її постів в соцмережах і суми оплат за їх просування через рекламу.
«Я займаюся як депутат Полтавської обласної ради своєю роботою в першу чергу. А це означає, що я представляю інтереси людей і спілкуюся з людьми в різних громадах Полтавської області, оскільки у депутата обласної ради повноваження розповсюджуються на всю область.
І от коли я починала таку свою роботу, спілкування з людьми, я зрозуміла, що людям дуже цікаво знати про нашу область, про те, хто як живе в яких громадах, які в кого є досягнення, які в кого є проблеми. І таким чином у мене з'явився мій проєкт «Рідна Полтавщина». Це не політичний, це мій особистий хештег мого блогу, яким я помічаю свої публікації.
В публікаціях я розповідаю про людей Полтавщини, простих, звичайних людей, що живуть, працюють, роблять щось гарне, але обов'язково вони є патріотами України, патріотами Полтавської області, патріотами своєї громади роблять щось хороше і позитивне.
Розповідаю про історію, про культуру, про тих людей, які зберігають історію, культурну спадщину і відчуваю зворотний зв'язок від тих, хто теж цим цікавий. Це і ви можете бачити коментарі під публікаціями», - сказала пані Усанова.
Далі вона зазначила, що дописи пише самостійно.
«Я їх сама пишу. Сама приїжджаю, сама спілкуюсь, роблю це у свій вихідний день не в робочий час, не на робочому транспорті, якщо вас це питання цікавить. У свій вихідний день за свій кошт приїжджаю, спілкуюся», - заявила чиновниця.
А далі вже відповіла на уточнююче питання журналістки, що інколи вона робить пости з рекламою.
«Інколи ставлю на рекламу, якщо цікавий пост, а інколи ще бувають ситуації, коли на мою сторінку йде атака і тоді її теж можна через рекламу подолати», - каже пані Усанова.
«Скільки в середньому на це йде?»,- знову уточнює журналістка.
«Не багато, тому що це ж мої особисті кошти. Це зовсім невеличкі суми», - дипломатично відповіла чиновниця.
Клим Соколов
Фото ілюстративне