
Перспективи.
Учора пройшов особистий прийом громадян першого віцемера Володимира Пелипенка. Після нього журналісти мали змогу поспілкуватися з чиновником.
Серед іншого журналісти поцікавилися тим, які перспективи розвитку велоінфраструктури у місті. Велосипедисти пропонують почати з проспекту Свободи, зокрема хоч на Квітковому узвозі зробити велодоріжку.
Схоже, чиновник у темі, адже дав розлогу відповідь. Але чи задовольнить це кременчуцьких велосипедистів?
"На сесії були наші іноземні партнери з громадської організації Ro3kvit, вони активно співпрацюють з Грінпісом. Я частково не був присутній на цій сесії, бо з ними поїхав дивитися і велосипедну інфраструктуру в тому числі. Зараз ми з ними співпрацюємо в напрямку розбудови цієї інфраструктури, але виключно теоретично. Тобто ми робимо напрацювання на майбутнє: як це повинно бути, чи не буде це ускладнювати або створювати аварійність на певних ділянках, як зробити так, щоб велосипедисти мали можливість користуватися велосипедами безпечно, екологічно... як пропагувати здоровий спосіб життя через використання того самого велосипеда.
Ми з ними плідно попрацювали, вони побачили наш Кременчук, вони вивчають Кременчук трохи під іншим кутом. Ми з вами живемо тут кожного дня, ми бачимо й уявляємо, як би нам хотілося, щоб він розвивався, щоб ті ж самі велодоріжки з'являлися. А вони іноді бачать трохи під іншим кутом, і їхня уява інтерпретується трохи інакше та може бути втіленою у місті так, як це розвивається в Європі", — розповів Пелипенко.
Він нагадав, що є певні напрацювання і підписана угода.
"Але це дуже великий пласт роботи, щоб запроєктувати всі велодоріжки по всьому місту. Як ви кажете, по проспекту Свободи — це величезна ділянка роботи, яку за короткий проміжок часу дуже складно зробити. Потрібно створити загальну нормальну концепцію і потім від цієї концепції поступово розбудовувати все далі. Тому що, якщо ми будемо робити такі вкраплення, вони, на жаль, не дадуть повної картини, яка повинна скластися", — слова Пелипенка.
У розробку спочатку береться лінія Дніпра — від "Посейдона" до Студентського парку. Але все в перспективі, і коли теорію втілять у практику — невідомо.
Читайте про те, як у 2020 році у Кременчуці з’явилась перша велодоріжка
Олена Ліпошко
Відео Ігоря Борисевича