Проте у Кременчуці є і ті, хто не вірить в те, що 10 вагонів до Нового року виїдуть на маршрути і що дані вагони матимуть всю відповідну сертифікацію.
Голова правління АТ «Укрзалізниця» Oleksandr Pertsovskyi у Фейсбуці повідомив, що перші 10 пасажирських вагонів з партії у 66 штук, вийдуть на маршрути до кінця року.
«Кожна бюджетна гривня, особливо нині - на вагу золота. При цьому, для розвитку залізниці - вкрай необхідний ресурс. У Німеччині, скажімо, тільки у федеральному бюджеті 2024 року закладено 17 мільярдів євро (!) на розвиток залізниці.
Високо цінуємо довіру, яку виказали Укрзалізниці, підтвердивши наш запит на бюджетні інвестиції у 2025 році. Розуміємо, які важливі програми з нами поруч і приймаємо цю відповідальність.
Програми 2025 року будуються на тому, де вже показали результат:
Виробництво пасажирських вагонів. 100 вагонів першої бюджетної програми успішно працюють на маршрутах; нові 66 виробляються із випередженням термінів (перші 10 - вийдуть на маршрути до кінця року). Замовлення розміщене у вітчизняного виробника (ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод») із залученням до 160 українських підприємств-субпідрядників відтак, рекордне фінансування у 4,42 мільярди на замовлення нової партії вагонів!»,- написав керівник «Укрзалізниці».
Проте у Кременчуці є і ті, хто не вірить в те, що 10 вагонів до Нового року виїдуть на маршрути і що дані вагони матимуть всю відповідну сертифікацію.
«Ми уважно простежимо, щоб усі умови договору були виконані, тому що для нас головне… життя і безпека пасажирів та усіх українців»,- написав у листі до редакції Марк О*** і приєднав скановані документи, які вказують на закінчення терміну дії одного з сертифікатів щодо пасажирських вагонів.
Щоправда, автор не вказує чи не хоче вказувати на те, що підприємство могло отримати новий сертифікат, але через військовий стан даний документ міг бути публічно не оприлюднений.
Крім того, людина з даним ім’ям та прізвищем у повідомленні до редакції стверджує, що вагони не будуть виготовлені вчасно і просить журналістів провести розслідування по тематиці пасажирського вагонобудування у Кременчуці. Для цього він надає численні документи та їх копії.
Нагадаємо, Кременчуцькі вагони: нові замовлення як інструмент економічної підтримки
Клим Соколов