Кременчуцька газета
Вівторок, 16 Липня 2024
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube threads telegram

 

 

Ви є тут

Незабаром комп'ютери та ігрові консолі відійдуть на задній план

19 червня 2024 09:45

Як так сталося, що комп'ютери та ігрові консолі PlayStation та XBox поступаються у популярності смартфонам, як основним гаджетам для геймінгу

Як смартфон забере пальму першості у сфері геймингу - пояснює експерт SvitUA

Команда компанії Svit UA та її головний редактор — Вишняк Павло, провели детальний аналіз ігрової індустрії та безпосередньо мобільного геймінгу, зробивши цікаві висновки. Якщо раніше геймерами вважалися виключно підлітки, а сам iGaming не сприймався серйозно, то зараз це один із секторів, що найбільше розвивається. Значно збільшився не лише середній вік гравців, а й зросла прибуткова частина — обсяг ринку вже сягає 200 мільярдів доларів.

 

Наша команда провела дослідження за роками, з'ясувавши, що значним поштовхом для зростання популярності геймінгового сектору стала пандемія коронавірусу 2020-го, а після закінчення локдауну спостерігався деякий спад попиту. Ще однією причиною стала жорсткіша політика компанії Apple, яка посилила захист смартфонів свого виробництва. Але попри це, обіг у 2022 році склав дивовижні $184,4 млрд.

 

На думку експертів СвітUA, індустрія й надалі зростатиме та розвиватиметься. Цьому сприяють розробники та цілі держави. Прикладом може бути Саудівська Аравія, яка заявила про плани у створенні понад чотирьох десятків тисяч робочих місць для розробки 30 власних відеоігор. Все частіше в країну запрошуються фахівці у цій галузі та проводиться інтенсивне навчання нових кадрів. Така зацікавленість держави пов'язана з тим, що комп'ютерні та мобільні ігри дуже популярні у місцевого населення. Загальне охоплення ринку в країні склало 1,8 мільярда доларів. Більша частина з них займають саме мобільні додатки.

Ігри для смартфонів — просто іграшки чи серйозна галузь

На думку головного редактора СвітЮа, Павла Вишняка, геймінговий ринок постійно розвивається та змінюється. Експерти платформи ретельно відстежують поточний стан у цій сфері, щоб подавати актуальну інформацію читачам. Дослідження команди показують, що мобільні ігри мають більшу популярність саме у аматорів. Професійний кіберспорт залишається на комп'ютерах та консолях, через те, що саме в такому форматі проводяться всі престижні турніри.

 

Цікаво, що якщо брати витрачений загальний час, то на мобільні ігри користувачі витрачають його вдвічі більше. Проводячи таким чином час, гравці забезпечують зростання геймінгової індустрії. У чому полягає причина популярності мобільних ігор? Насамперед це пояснюється тим, що смартфон сьогодні є практично у всіх. Сучасні мобільні телефони — це потужні апарати, здатні запускати програми зі складною графікою. І більшість із них легко завантажити безплатно. 

 

Якщо взяти за приклад Індонезію, то в таку гру, як Mobile Legends: Bang Bang, грає 192,2 мільйона населення, і вона завантажена на 69,7% від усіх смартфонів країни.

 

Павло Вишняк аналізує: «Всеосяжна популярність мобільних ігор та їхній стрімкий розвиток досяг таких висот у тому числі через привабливість для реклами. У додаток набагато легше впровадити рекламу, яка приносить розробникам основний дохід. Головна аудиторія — молодь, і розробники націлені на ринки, де більше молодих користувачів». І це справді так. Наприклад, китайська компанія Tencent, яка випустила гру Battle Royale, локалізувала її під арабські країни, внаслідок чого стала однією з найпопулярніших ігор, увійшовши до ТОП-3 за завантаженням в ОАЕ.

Як далі взаємодіятиме мобільний та комп'ютерний геймінг

Павло Вишняк, як головний експерт компанії Svit UA, давно досліджує iGaming індустрію, викладаючи аналітичні роботи з прогнозами та статистиками. Думка редактора є професійною, оскільки за багато років проаналізовано безліч ринків із різних секторів ігрової індустрії. 

 

У цьому випадку, спостерігається тенденція стирання граней між іграми для ПК та смартфонів. Багато топових іграшок, таких як League of Legends, Call of Duty, Diablo, Minecraft, FIFA, Fortnite, можна завантажити на будь-які платформи. Але при цьому, повного злиття не вийде, оскільки деякі жанри — шутери, рольові ігри, складно контролювати на мобільному екрані. За всієї популярності мобільних розваг, приставки та комп'ютери збережуть попит.

Розподіл ігрової аудиторії

Компанія SvitUA під керівництвом Павла Вишняка постійно відстежує тенденції та зміни на ринку ігрової індустрії, зокрема про мобільний геймінг.  Щоб показати точну картину геймерської аудиторії, було проведено спеціальні дослідження з вікових груп користувачів. Стало відомо, що ігрова спільнота «дорослішає». Сьогодні 25% від усієї маси користувачів становлять 45-річні геймери покоління Х. Водночас, кількість гравців у віці 30 років і старше теж постійно зростає.

 

Попри це, все ж основною аудиторією залишаються підлітки. Гравці, народжені у 1997–2012 роках, задають тон усієї індустрії та є її основним двигуном у розвитку. Наша команда впевнена, що скоро геймінг зможе обігнати таку популярну розвагу, як перегляд відео і вийде на перше місце за уподобаннями в дозвіллі.

На правах реклами

"Кременчуцька газета" в соціальних мережах!
Будьте нашими підписниками... і одними з перших дізнавайтесь, що відбувається в Кременчуці та на Полтавщині, а також про резонансні події в Україні.
Не втрачайте шанс читати «гарячі» і цікаві новини першими!
Підписуйтесь на нас:  
Facebook: https://www.facebook.com/Kremenchukgazeta
Instagram: https://www.instagram.com/kg.ua/
Telegram: https://t.me/kgua_news


Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live threads
Якщо Ви знайшли помилку в тексті, виділіть слово, натисніть CTRL + Enter і відправте повідомлення в редакцію

Інші новини

Афиша Кременчуга
Ви сповіщаєте про хибодрук в наступному тексті:
Щоб надіслати повідомлення натисніть кнопку "Сповістити про хибодрук". Також можна додати коментар.

Ми в Telegram

Підписатися