Кременчуцька газета
Вівторок, 10 Вересня 2024
Facebook Twitter Instagram Кременчуцька газета на Youtube threads telegram

 

 

Ви є тут

Найчастіше до контакт-центру Полтавської ОВА телефонували з питань соцзахисту та комунального господарства

5 серпня 2024 11:40

Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від мешканців області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію.

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно.

За результатами роботи у липні на гарячі лінії надійшло 1369 дзвінків, кожний сьомий - від внутрішньо переміщених осіб. Більше 30 дзвінків отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих.

Загалом було зареєстровано 1304 заяви і скарги. У липні домінуючою стала тематика житлово-комунального господарства –  практично кожне друге звернення. Сприяли цьому надмірне підвищення температури зовнішнього повітря, погіршення ситуації в системі енергопостачання, що призвело до застосування досить жорстких графіків вимкнень послуги для споживачів. Як результат – більше 80 відсотків питань ЖКГ стосувалися відсутності електропостачання та централізованого холодного водопостачання, насамперед у мешканців Полтавської громади.

Не втрачають актуальності проблеми з відновленням роботи ліфтів та ремонтом житлових будинків і прибудинкових територій – більше 30 зауважень.

Серед соціальних питань переважають запити від ВПО щодо виплати належних їм коштів – більше 100, призначення інших видів державних грошових допомог – близько 70 та надання матеріальної і гуманітарної підтримки мешканців у громадах – майже 30.

Крім цього, традиційно нагальними залишаються питання благоустрою, земельних відносин та охорони здоров’я.

Лідерами за кількістю звернень у липні стали Полтавська, Кременчуцька, Миргородська, Лубенська та Гадяцька громади.

Фахівцями центру, також, забезпечено опрацювання звернень, які надходили від Урядового контактного центру та міністерств.  

Протягом місяця опрацьовано близько 750 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, а кожне десяте звернення – вирішено позитивно. Зафіксовано 7 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot    

 

 

За матеріалами джерела


"Кременчуцька газета" в соціальних мережах!
Будьте нашими підписниками... і одними з перших дізнавайтесь, що відбувається в Кременчуці та на Полтавщині, а також про резонансні події в Україні.
Не втрачайте шанс читати «гарячі» і цікаві новини першими!
Підписуйтесь на нас:  
Facebook: https://www.facebook.com/Kremenchukgazeta
Instagram: https://www.instagram.com/kg.ua/
Telegram: https://t.me/kgua_news


Підписуйся на розсилку новин на каналі Telegram. Дізнавайся першим найважливіші та найцікавіші новини!

Facebook Twitter Instagram Кременчугская газета на Youtube telegram Facebook Live threads
Якщо Ви знайшли помилку в тексті, виділіть слово, натисніть CTRL + Enter і відправте повідомлення в редакцію

Інші новини

Афиша Кременчуга
Ви сповіщаєте про хибодрук в наступному тексті:
Щоб надіслати повідомлення натисніть кнопку "Сповістити про хибодрук". Також можна додати коментар.

Ми в Telegram

Підписатися