
Подробиці.
«Кременчуцька газета» вчора повідомляла, що на чергове засідання виконавчого комітету Кременчуцької міської ради виноситься проєкт рішення про надання згоди на продаж транспортних і основних засобів, що перебувають у комунальній власності міської територіальної громади. Майно, що підлягає реалізації, наразі обліковується на балансі Комунального підприємства «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління».
Серед техніки — бульдозери, екскаватори, катки, трактори, автомобілі, асфальтозмішувачі та інше устаткування, більшість з якого має значний ступінь зносу. Як видно, що деякій техніці і понад півстоліття, але є і такі одиниці спецтехніки, які ледь досягли 20 років. Продаж буде здійснюватися через електронні аукціони згідно з вимогами чинного законодавства. Початкову ціну встановлено без урахування ПДВ — вона нараховуватиметься покупцю на кінцеву суму.
Але ж чому майже 20 одиниць транспорту списуються водночас, а не поступово в міру зносу?
Це питання журналісти вчора задали віцемеру Кременчука Івану Москалику, після прийому громадян, який він проводив на Третьому Занасипу.
«Ось у вас вдома зламався холодильник, ви його ремонтуєте чи замінили одразу. Ви ж не замінюєте собі в один день холодильник, меблі, пральну машину? А тут якось підозріло виглядає таке масове списання техніки»,- сказав редактор «Кременчуцької газети» Олег Булашев.
Слід віддати належне Івану Москалику, бо він чемно вислухав питання і заявив, що серед техніки є дуже старі автівки і їх дійсно потрібно було списати раніше.
А саму підозру людей про масове списання він назвав психологічним фактором.
«Але ми готові показати, довести, розписати все, що списується і те, що на превеликий жаль не експлуатується 5, 7, 10 років»,- резюмував І.Москалик.
Нагадаємо, Кременчук продає техніку: на аукціон виставлять дорожніх "ветеранів" і не тільки
Клим Соколов