Тим часом дизайнери вважають, що Кременчук — місто з великим потенціалом, але його можливості ще не розкриті повністю
Креативна агенція розробила нову айдентику одразу для кількох українських міст Дизайнери оновили бренд Чернівців та реалізували проєкт з містом Кременчук.
Про це нагадує Хмарочос
За словами представників агенції, Кременчук — місто з великим потенціалом, але його можливості ще не розкриті повністю.
Місцеві жителі цінують рідне місто, однак ця любов часто залишається в межах повсякденного життя, тому метою проєкту було створення унікальної візуальної ідентифікації, яка допоможе популяризувати місто, залучити інвесторів, підвищити туристичну привабливість та зміцнити місцеву ідентичність.
Було створено набір іконок, що гармонійно поєднується з візуальною айдентикою міста, для забезпечення єдиного стилю.
Ці іконки можуть використовуватися для полегшення навігації, позначення місць і спрощення пошуку зупинок чи пам’яток. Їх можна застосовувати у таких матеріалах, як навігаційні пілони, туристичні буклети, зупинки громадського транспорту, навігація на заходах, туристичні локації, а також таблички для бізнес-зустрічей.
Як видно на головному фото дизайнери рекомендують пускати в Кременчуці тролейбуси синього кольору. А як же улюблений колір команди мера Кременчука - фіолетовий? То доведеться електротранспорт перефарбувати?
Світлана Павленко
Фото з проєкту