Лише за таких умов громадяни зможуть отримати повноцінну інформацію.
Щодня до Абонентського відділу ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» у Кременчуці звертаються десятки абонентів підприємства. Вони потребують допомоги у вирішенні різнопланових питань, зокрема, оформлення договорів, погашення заборгованості та наданні інформації щодо розрахунків за отримані послуги.
Втім, не всі фізичні особи мають при собі документи, що підтверджують їхнє право власності на житлове приміщення, за яким виникають питання. За таких умов працівники Абонентського відділу вимушені відмовляти у наданні роз’яснень чи видачі необхідних документів. Адже таким чином може розголошуватися конфіденційна інформація особі, яка немає ніякого відношення до нерухомості за названою адресою.
Звертаємо увагу на те, що для отримання інформації, що носить конфіденційний характер, споживач має надати:
- копію паспорта особи, яка прописана за адресою, за якою виникають питання;
- копію ідентифікаційного коду;
- документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, за яким виникають питання.
Лише за таких умов абоненти «Полтаватеплоенерго» зможуть отримати повноцінну інформацію.